2- فروشگاه اینترنتی دمایش برای هر مشتری یک آدرس پیش فرض یا همان آدرس صورتحساب دریافت می کند، از نظر فروشگاه اینترنتی دمایش، آدرس تحویل کالا، همین آدرس می باشد، همچنین با توجه به امکان فنی وب سایت و انتخاب بازه زمانی تحویل کالا مشتری محترم مستلزم است زمان تحویل کالا در محل مورد نظر حضور داشته باشد.
3- ارسال دوباره کالا که به دلیل عدم حضور مشتری در زمان مقرر، تنها با پرداخت مجدد هزینه ارسال کالا میسر می باشد.
4- در مواردی چندین خرید همزمان بر روی یک کالا سفارش گذاری می شود، ممکن است با عدم موجودی کالا مواجه شویم، در این مواقع خاص، ضمن تماس و اطلاع رسانی مشتری، دمایش تمام سعی خود را در جهت موجود نمودن کالا بکار می گیرد و یک بازه زمانی مشخص برای تحویل کالا توافق می گردد. همچنین، درصورتیکه به دلایلی این امر امکان پذیر نباشد، دمایش مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف و در صورت پرداخت مشتری، هزینه کالا را عودت دهد.
5- هزینه ارسال کالاها، پس از ثبت سفارش و با توجه با پارامترهایی از جمله: ابعاد، وزن، تعداد کالاها، تنوع کالایی موجود در سفارش مشتری بر اساس تعرفه اسنپ و یا الوپیک در وب سایت پردازش شده و دریافت می گردد.
6-برای مشتریان خارج از استان تهران هزینه ارسال کالا از محل فروشگاه تا محل باربری در تهران (محدوده خیابان شوش) با توجه به حجم و تعداد سفارش بر روی وب سایت محاسبه شده و از مشتریان دریافت می شود و هزینه انبارداری، تخلیه و بارگیری و ارسال تا شهر مربوطه نیز بر عهده مشتری و بر اساس بیجک و تعرفه باربری می باشد که در مجموع در زمان تحویل کالا توسط باربری از مشتریان دریافت خواهد شد.